dijous, 9 d’octubre del 2008

Duatló del Voltegranès

Segona duatló del calendari...
Unes sensacions prèvies molt dolentes...en tota la setmana l'entrenament va ser curt i solitari, lesió del fundador del BAT ( carrega d'isquios) . Arribada a primera hora del matí amb el sentiment de no haver entrenat bé i la recent prova del calendari entre les cames.
Recollida de dorsals i cap amunt i avall intentant agafar caloreta.. el fred que no deixa fer un escalfament adequat, vaig pensar en el potet de crema escalfadora.....
Cap a les 9,30 ja estic a la línia de sortida i cap amunt, primeres rampes i les cames no funcionen...penso que només son 7km i no molt durs...xinu, xino...arribo dels últims a la zona de transició, la gent anima i ja començo a córrer..tot pensant que es la meva part preferida....córrer pel "monte", menjo un "gel " i les cames van rodones ...potser es psicològic però...alguna cosa fa. Primeres baixades i pujades i vaig a un ritme bastant bo, avanço a companys i ja veig les ultimes rampes de la cursa...pujo molt bé i em trobo que hi han moltes btt per allà...la cosa va molt bé....
Inici del tram de btt, son 7 km de baixades..ho faig molt bé encara que a les poques pujades pateixo bastant...no estic a tope...m'anirà molt bé el descans fins la següent...
Arribada entre aplaudiments, em donen obsequis i un val per un entrepà...
Ja torno a ser finisher! Un altre cursa acabada " que guay del paraguay "
Una bona dutxa i cap a baix ...a descansar fins la propera...
A destacar : l'ambient i els organitzadors ..felicitats!